Päivän teko:

Kuluttajaneuvojaan on otettu yhteyttä. Hän otti molemman osapuolen yhteystiedot ja sanoi palaavansa asiaan mahdollisimman pian. Piste.

Tiedoksi asiasta tietäville. Kysymys on täysin kuluttaja-asiasta. Henkilökohtaisesta persoonaan kohdistuvasta "vihanpidosta" ei ole kyse. Kysymys on sopimuksesta, jonka toisena osapuolena on kuluttaja (yksityishenkilö) ja toisena elinkeinonharjoittaja (Kennel). Kauppatavarana on  vain ollut koira. Minulle se on sama että onko se jokin esine, tavara vai eläin. Olen mielestäni maksanut nyt 2 vuotiaasta, Kennelliiton mukaan sekarotuisesta, koirasta hiukan liikaa saamatta myyjältä (Kennel) sopimuksen edellyttämiä asiakirjoja.

Joku minua kehoittikin tässä taannoin vaan odottamaan. Olen odottanut. Minulle itselleni ei ole merkitystä pätkän vertaa sillä, mitkä ovat välini kasvattajaan ennen tätä tai tämän jälkeen, vaan kysymys on sopimuksen täyttämisen tai rikkomisen rajapinnasta. Luulisin että matka on mielenkiintoinen.

Raportoin tällä palstalla kaikista jännittävistä käänteistä.

In the meantime: Ilon kautta!